25.1.09

Sepi

bila sepi
malam melabuhkan tirai
bila sepi
suasana sunyi
bila sepi
aku sendiri
bila sepi
aku menangis
bila sepi
aku menyesali
bila sepi
aku terus mengingati
bila sepi
aku harap kau ada di sisi
bila sepi
aku merasa pilu
bila sepi
jiwa sedih membelenggu
bila sepi
rasa sakit di hati
bila sepi
aku mengenang diri mu
bila sepi
air mataku tak mampu dihalang
bila sepi
aku masih mengakui
bila aku rasa sepi
aku sebenarnya masih menyayangimu
walau kau telah hancurkan hatiku
kau musnahkan impian aku
kau leburkan cintaku
kau leraikan ikatan cinta kita

namun
aku pasrah aku redha aku berserah
cintaku kasihku sayangku
ikhlas untukmu

walau kau telahpun lenyapkan cinta itu
namun aku tahu
aku mengerti
aku tak mampu memaksa mu
untuk terus menyayangiku...

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

  Assalamualaikum semua. Selepas hampir bertahun aku tinggalkan dunia blog ini,tapi hati tu kadang teringin jugak nak menulis dan meluahkan ...