2.2.09

Syukur Alhamdullillah

Salam utk semua yang sudi singgah di blog nih.hope so sume berjalan dgn lancar.Alhamdulillah lately da hampir 2 bulan dekat Unity for 2nd semester.Really appreciate ape yang terjadi dan really rasa bersyukur sangat2 kepada Allah Taala.

Ari nih da dapat pon result utk final exam semester 1.Syukur i got 3.23 cgpa.horreeyyy!!!
Berbaloi la segala usaha aku selama ini,dan aku sangat berharap nih sume 1 permulaaan yang baek.

Now i prove that even masa nk final exam last year aku down giler.Some1 break my heart!!but i know how wonderful kuasa Allah utk kuatkan aku tempuh semua yang hampir wat aku
down giler!!

And finally i got what i`m really want in my life and i know what i`m into.since i`m know what actually i want in my life,it makes me tough and make me realizes what actually the meaning of life.even aku tau tiap ape yang jadi dlm life adalah my takdir and aku bersyukur aku dapat achieved ape yang aku nak dlm life.

Hope so after this aku berdoa sungguh-sungguh insyaAllah kalo tiap ape yang kita usaha dengan hati yang rela kita niat dalam hati dengan 1 tujuan yang jitu Allah taala akan tolong kita even dalam keadaan pe2 sekalipon.

Hope so see in next update!

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

  Assalamualaikum semua. Selepas hampir bertahun aku tinggalkan dunia blog ini,tapi hati tu kadang teringin jugak nak menulis dan meluahkan ...