21.4.10

Sepi Sedih aKu Sendiri

Sepi - Yuni Shara
Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati
Aku sepi
Biar senyum hadir dihariku
Namun ini hanyaAda di bibir..
di bibir saja
Aku ini
Yang biasa mengerti
Walaupun yang lain
Mau mengerti
Namun berat beban dihidupku
Biarkan saja...
biar saja
Hanya ku yang tahu
Sejarah cinta dan hidupku
Penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
Untuk tetap kuberdiri Oh...
Ada saatnya kubicara
Bila hatiku t'lah bulat
Sepanjang kubisa atasi semuaaku tetap diam oh...
Sejarah cinta dan hidupku
Penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
Untuk tetap kuberdiri Oh...
ada saatnya kubicara
Bila hatiku t'lah bulat
Sepanjang kubisa atasi semua
Aku tetap diam...
Lagu & lirik: Melly Goeslow
#kesedihan melanda hati ini tatkala bahagia menjelma
bukan tidak menerima ketentuan Illahi
hanya mengharapkan kebaikan yang mungkin tersembunyi
mencari kesempurnaan waima tahu akan kekurangan diri
jangan mudah memandang diri ini sepi seperti hati ini sentiasa berbalah sesama sendiri
kasih yang muncul seakan makin hilang pergi
aku?
masih terus menggapai gapai mengail lalu sedaya aku cuba merebut seribu kecintaan di hatinya
saat hati masih begini kuat untuk mencipta syurga di hati
aku?
........................
dia?
............
Ya Tuhanku hanya padamu tempat mengadu segala rindu
limpahiku rahmat kasihku
dalam tahajud
cinta bersujud
Amin

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

  Assalamualaikum semua. Selepas hampir bertahun aku tinggalkan dunia blog ini,tapi hati tu kadang teringin jugak nak menulis dan meluahkan ...