10.5.13

Here There Are!

Assalamualaikum guys..how are you out there?hope you guys in a good condition and really appreaciate our life..ceh,mukadimah aku speaking London pulak..haha anyway,jom la kte citer2 sikit pasal life and share ape2 yang patut..

Hari nie aku nak citer yang aku dah wat something yang aku tak sangka,aku boleh buat.before nie aku just adapt jek ape2 yang datang kat aku.but,suddenly aku telah bertukar untuk jadi lebih keras kepala sikit rather than aku hadap jek.aku lawan perasaan aku supaya aku tak jadi orang bodoh yang tak cuba untuk ubah keadaan.aku macam rasa aku tak mampu nak lawan sangat dengan perasaan gegirl aku ni,tapi aku usaha gak and finally aku boleh!

Korang mesti pening kan,ape la yang aku dok lawan sangat macam masalah besar jek.hehe.ketawa jap.actually aku tengah nak cuba sesuaikan diri dengan keadaan yang ada sekarang.dulu  pon aku penah jek rasa perasaan camni.rasa LOST kejap.tapi aku takkan biar something yang aku tengah hadap tuh biar camtu.how hard is it happen aku still redah jek asalkan akhirnya aku jumpa jalan.aku dah tak nak kejar2 sesuatu yang takde kesudahan tapi lebih baik aku fokuskan benda yg ada sekarang.Yang di kejar tak dapat,yang dikendong keciciran!

Bila banyak yang dah jadi dalam kehidupan,aku mula rasa kekuatan yang ada.dulu aku tak perasan pun yang aku ni kuat sebenarnya.haha.kuat2 pun still seorang perempuan kn.sometimes dalam hidup kita kene sekali sekala lawan arus.haha.sekali sekala kena ada cabaran,baru layan kan.cumanya aku dulu rasa takut nak lawan arus sebab takut lemas.takut tak mampu nk hadapi something yg jadi.but now,aku dah ada sikit semangat la.what ever it is,aku harap korang yang baca mudah2an sentiasa bersemangat untuk teruskan kehidupan bukan dunia jek,tapi akhirat jugak.bawak la bekalan banyak2 dengan amalan yang akn menjamin bagaimana kehidupan akhirat kita.

Allahuakbar,Allah Maha Besar.Hope that the truth always be mine.Amin.

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

  Assalamualaikum semua. Selepas hampir bertahun aku tinggalkan dunia blog ini,tapi hati tu kadang teringin jugak nak menulis dan meluahkan ...