4.7.15

After Alomost A year

Assalamulaikum semua..Ya Allah seriously almos a year aku tak usik blog kesayangan aku ini.rindunya lah hai.hehe.macam macam benda aku pernah luahkan kat sini.

After 2013 is my life yang paling busy start end of year.lepas aku tunang tu start dah buat semua preparation sebab selang 5 bulan aku nikah dah.so dah start buat sikit2.


2014 tahun paling aku busy nak settle down here and there.lastly 31 Mei 2014 aku sah menjadi isteri for my husband.kami tak dapat nak settle down duduk sama because aku still tak dapat pindah.


Until now aku teringin nak start balik writing.hahaha.teringat semua kisah duka lara yang manis pahit telah dijadikan panduan.


I`m a happy wife right now even though we are still in PJJ,weekend husband & wife.yet kitorang still hope yang kitorang dapat settle down as soon as possible.yela sekarang dah setahun lebih kahwin,duduk jauh dengan suami,sedih la duduk sorang kat sini wei.....


Aku banyak lalui suka duka kehidupan selepas berkahwin sebab we all PJJ.dugaan yang datang,cabaran,rintangan semua aku cuba hadapi.


Seriously i miss all my writing in here.rasa macam nak baca balik semua ni.hahahha.ada lagi ke tak ek yang follow blog aku nih.ntah ntah semua dah tak bukak blog memasing.hehehe.


Bila kat sekolah ni aku asyik fikir jek bila la dapat transfer & duduk serumah dengan husband macam orang lain tu.. Ya Allah..Makbulkanlah doaku.


Rinduuuuuuuunyeee kat Mr Y.haha.raya mgu dpn ni baru balik.tahun ni dah kali ke 2 beraya bersama berdua.hehe.InsyaAllah tahun depan bertiga agaknya.hehe.Amin.


Apa lagi nak cerita nih,sebenarnya banyak nak cerita.haha.


Cukuplah dulu mukadimah kali ini,nanti aku post lagi ye.





No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

  Assalamualaikum semua. Selepas hampir bertahun aku tinggalkan dunia blog ini,tapi hati tu kadang teringin jugak nak menulis dan meluahkan ...