25.1.09

Bermula Dari Itu

Kisah aku bermula di sini
Aku mengerti cinta itu dari dia
Aku memahami apa itu cinta dari dia
Aku sedar apa makna cinta dari dia
Aku khilaf tentang cinta
Semua dari dia

Kini
Semua itu tiada erti lagi
Dia telah pun berlari
Meninggalkan aku sendiri
Meninggalkan aku untuk orang yang lebih dia sayangi
Meninggalkan aku keseorangan
Meninggalkan aku tanpa nota
Meninggalkan aku terkapai-kapai
Meninggalkan aku tanpa salah dan silapku
Meninggalkan aku dengan menghancurkan hati kecilku
Meninggalkan aku dengan mengenang segala janji-janjimu
Meninggalkan aku dengan impian yang dia bina dulu
Meninggalkan aku dengan cinta yag dia semai satu ketika dulu
Meninggalkan aku sepi sendiri
Meninggalkan aku tanpa rasa cinta di hati
Meninggalkan aku tanpa rasa kasih yang telah ku curahkan padamu

Tiada apa yang mampu aku lakukan
Hanya menatap kesedihan
Hanya mengenang memori indah itu
Hanya menangisi kisah cinta ini
Hanya Tuhan yang tahu
Bagaimana harus ku lalui semua ini
Ya Allah.....

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

  Assalamualaikum semua. Selepas hampir bertahun aku tinggalkan dunia blog ini,tapi hati tu kadang teringin jugak nak menulis dan meluahkan ...