5.10.10

Nak Naikkan berat BADAN?

Salam sume..
Alhamdulillah kali nie aku telah dikurniakan kesihatan yg baik untuk terus menulis kalau ada kelapangan masa.time menulis entry ni bru je beberapa jam yg lalu tido lps mkn.hehe.kenyang sgt smpai terlena.then pd jam 12.05 am aku telah terjaga dgn deretan mesej yg xberbalas.

Mood aku sekarang sedih..
time ni aku tengah mengumpul kekuatan yg ada,aku masih lagi mencari kekuatan..
bilakah ianya akan terus mengiringi aku dan terus menemani aku...

At the same time,aku nak naik sikit berat badan.sampai da ada org cakap aku cengkung plak.adoyai.insyaAllah saya sbnarnye tak sakit,cuma ada perubahan pola pemakanan saja.hehe
nanti naik la badan tu kan kan??

Amin..

Aku nk sambung tido nanti2 aku update la pasal feeling aku sekarang ni..

daaaa

No comments:

Post a Comment

Aku Kembali

  Assalamualaikum semua. Selepas hampir bertahun aku tinggalkan dunia blog ini,tapi hati tu kadang teringin jugak nak menulis dan meluahkan ...